Za všetkým hľadaj muža. Väčšina žien sa jednoducho chce páčiť. To je často prvotný dôvod prístupu k zbavovaniu sa kíl. Akýkoľvek motivačný dôvod na zníženie nadmernej hmotnosti príde skrátka vhod . Nadmernou hmotnosťou rozumiem nadmernú hmotnosť vzhľadom k našej pôvodnej hmotnosti. Ak sme mali konfekčné číslo S a máme L- treba to riešiť. Ak ale máme celý život S a chceme XS- potom je niečo zlé v našej hlave. Títo ľudia nepotrebujú vytvárať svoje telo do štíhlosti, oni ho už totiž majú.
Nech už sú dôvody toho normálneho chudnutia akékoľvek, https://www.bigtravel.sk/ine/cestovanie-nas-robi-ovela-stastnejsimi-ako-akekolvek-materialne-bohatstvo/ treba sa prichystať na to , že to nebude cesta jednoduchá, ale veruže poriadne tŕnistá.

váha

  • Neočakávajme zázrak z hodiny na hodinu
  • Chudnutie je proces trvalej úpravy životného štýlu
  • Nepomôžu čarovné tabletky

Najhoršie je to čo robí mnoho žien- zaháji drastickú diétu. Pod týmto pojmom sa vo väčšine prípadov skrýva nezmyselná hladovka a sebatrýznenie. Efekt v podobe schudnutia2-5 kg sa síce dostaví, ale milé dámy iba dočasne. Je to dobré akurát tak vtedy, keď sa potrebujeme natrepať do plesových šiat z minulého roka a pribrali sme pár kíl. Za pár týždňov dokážeme zhodiť pár kíl a tým upraviť postavu o pár centimetrov. Po plese sa ale vrátime k pôvodným kilám.
Nedá sa rozumne zhodiť pár kilogramov za mesiac. Toto jednoducho musíme pochopiť a zmieriť sa s tým. Najlepšie bude, ak si nedáme termín do kedy chceme koľko schudnúť. Povedzme si iba, že upravíme svoj životný štýl a jedálny lístok. Nebude to pre nás tak stresujúce. Chce to ale veľkú sebadisciplínu.

  • Vypime denne aspoň 2 litre čistej vody bez bubliniek a príchutí
  • Zjedzme denne aspoň 2 dávky ovocia- jablko, pomaranč, slivky, hrozno
  • Zjedzme denne aj 2 dávky surovej zeleniny- šalát, mrkva, kyslá kapusta
  • Raňajkujme! Krajec celozrnného chleba, šunka, vajíčko. Alebo misku ovsených vločiek s čerstvým ovocím.
  • Obedujme bez príloh. Iba mäso. Nie zemiaky, cestoviny. Maximálne zeleninový šalát k tomu
  • Večerajme iba zeleninu
  • Vynechajme úplne keksíky, čokolády, sladené nápoje, cukríky
  • Denne cvičme aspoň pol hodiny. Ak Vám slovo cvičenie pripadá strašidelne tak si zapnite rezkú hudbu a divoko tancujte. Aj to je pohyb.

hubntí
Výsledok sa dostaví.